preskoči na sadržaj
vijesti

Kriteriji ocjenjvanja u nastavi biologije

ocjena

Usvojenost obrazovnih sadržaja u Prirodi i Biologiji

nedovoljan (1)

Učeni(k)ca ne razumije nastavni sadržaj i nije ga u stanju samostalno reproducirati. Na pitanja ne odgovara ili odgovara nejasno. Osnovne pojmove iz gradiva ne poznaje. Ne može samostalno rješavati jednostavne zadatke. Učeni(k)ca odbija suradnju.

 

dovoljan (2)

Učeni(k)ca prepoznaje i reproducira osnovne pojmove. Može imenovati, nabrojiti, definirati ili opisati traženi pojam iz gradiva. Razumije sadržaj, ali ga ne zna primijeniti niti obrazložiti koristeći zadane primjere.  Često griješi prilikom samostalnog rješavanja jednostavnih zadataka. Iznošenje  gradiva je površno i nesigurno.

dobar (3)

Učeni(k)ca reproducira i prepoznaje osnovne pojmove. Razumije sadržaj, ali je površan u njegovoj primjeni. Uz pomoć učitelja učeni(k)ca može prepoznati, izdvojiti, izraziti, oblikovati i objasniti sadržaj gradiva. Samostalno rješava jednostavne zadatke. Ponekad griješi prilikom samostalnog rješavanja složenijih zadataka.

 

vrlo dobar (4)

Reproducira i razumije obrađeni nastavni sadržaj. Poznaje osnovne pojmove, može povezati, dopuniti, prilagoditi, razvrstati tražene činjenice. Nadograđuje stečena znanja. Sadržaj obrazlaže uglavnom samostalno, koristi zadane primjere i samostalno rješava probleme i zadatke. Uz malu pomoć nastavnika povezuje sadržaje s drugim nastavnim predmetima. Pomalo nesiguran u odgovoru.

odličan (5)

Reproducira, razumije, nadograđuje stečena znanja. Samostalno obrazlaže sadržaj navodeći i vlastite primjere, rješava i složene probleme i zadatke. Postavlja efikasna pitanja za raspravu o problemu. Može predvidjeti i pretpostaviti rješenja problema. Prikuplja podatke iz različitih izvora znanja. Koristi primjerene analitičke i sintetičke metode za rješavanje problema. Korelira stečena znanja sa sadržajima drugih predmeta. Može prenositi svoja znanja drugima te je siguran i jasan u izlaganju nastavnog sadržaja.

ocjena

ocjenjivanje praktičnih radova u prirodi i biologiji

 

nedovoljan (1)

  • Ne sudjeluje u radu
  • Ne piše bilješke
  • Ne zna usmeno prezentirati rezultate vježbe
  • Odbija suradnju

 

dovoljan (2)

  • savladao tehniku rada mikroskopom i drugim priborom          
  • površan u provođenju mjera opreza
  • ponekad zanemaruje naputke učitelja
  • bilješke nepotpune, crteži neopisani
  • nije samostalan
  • poticaj djeluje privremeno
  • rado posluša savjet, ali ga se dosljedno ne drži

 

dobar (3)

  • treba poticati razvoj interesa
  • savladao tehnike rada
  •  ponekad previdi mjere opreza

 

  • radi po naputku
  • nije samostalan, oslanja se na pomoć drugih
  • teže povezuje rezultate opažanja s praktičnim radom

vrlo dobar (4)

  • ponekad potrebna pomoć za izvođenje zaključka na temelju dobivenih rezultata
  • radi po naputku učitelja

 

  • savladao tehnike rada i osnovne mjere opreza
  • bilješke točne (dopunjava ih)
  • poštuje dogovor, razvijena sposobnost komunikacije

 

odličan (5)

  • u cijelosti savladao tehniku rada i  mjere opreza
  • samostalan, brz, spretan
  • izvodi zaključke na osnovi rezultata rada
  • bilješke točne, sažete, crteži uredni, opisani, uporabljuje boje

 

  • aktivan i pozitivan stav prema očuvanju okoliša, školske i osobne imovine
  • pridonosi učinkovitom radu u grupi i u paru
  • objektivan u vrednovanju tuđega i samovrednovanju osobnog rada
  • razvijena sposobnost komunikacije, uvažava tuđe mišljenje
     

 

 

  :: opširnije :: 


objavio: KARMELKA CAR  datum: 12. 10. 2015. 12:15

VII MEĐUŽUPANIJSKO NATJECANJE MLADEŽI HRVATSKOG MEĐUŽUPANIJSKOG CRVENOG KRIŽA

VII. Međužupanijsko natjecanje mladih Crvenog križa

U subotu 18.04.2015. održano je VII.Međužupanijsko natjecanje mladih Crvenog križa u OŠ Ludbreg. Natjecanje je okupilo 15 ekipa iz osnovnih i srednjih škola Međimurske, Varaždinske i Krapinsko-zagorske županije Ekipa naše škole u pratnji učiteljice Karmelke Car osvojila je 5.. mjesto.U sastavu ekipe su bile: Magdalena Bunić-vođa ekipe, učenica 8.razreda ,

             Ivana Mladić 8 razred

             Ivona Lukavski 7.razred

             Maja Cerovčec 7.razred

             Nikolina Ernečić 7. razred

            Tamara Lukavski 7.razred

  :: opširnije :: 


objavio: KARMELKA CAR  datum: 20. 4. 2015. 16:12

Sedmi razred izradio modele biljne i životinjske stanice

  :: opširnije :: 


objavio: KARMELKA CAR  datum: 10. 11. 2014. 07:54
 


 
Dokumenti
Lista linkova je prazna

E-dnevnik za učenike i roditelje


Korisni linkovi
Školstvo

Novosti


Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 9. 2010.

Ukupno: 277048
Ovaj mjesec: 2133
Ovaj tjedan: 3
Danas: 3

Tražilica



DUZS




preskoči na navigaciju