Dana 20. svibnja 2025. godine škola je otvorila vrata predškolcima iz Dječjeg vrtića Latica. Budući prvašići su imali priliku doživjeti školski život kroz druženje s učenicima nižih razreda. Njihova buduća učiteljica Štefica i njen četvrti razred dočekali su vrtićarce demonstrirajući interaktivnu ploču kroz zabavnu igru. U prvom razredu naši su prvašići
zapjevali s gostima, dok su im učenici drugog razreda ustupili svoje klupe kako bi osjetili pravi školski ugođaj. Djevojčice drugog razreda izvele su i plesnu koreografiju koju su same
osmislile. Posjet se nastavio u trećem razredu gdje su predškolci razgledali makete klenovničkih zgrada, a učenice su im prezentirale projekt "Naši dvorci pričaju". Susret je završio slatkim iznenađenjem – učenici su počastili svoje mlađe prijatelje čokoladom i bombonima. Bio je to dan pun smijeha, učenja i novih prijateljstava koji će predškolcima
olakšati prijelaz u školsko okruženje.
Predškolarci u školi

Noćni čitateljski susret Tuluma s(l)ova i ove je godine održan u našoj školi. U petak, 21. studenoga u školi su se okupile učenice od šestog do osmog razreda te pedagoginja Ankica Gotić, učiteljice Davorka Gal, Anita Husnjak, Anica Kukec i Mateja Smiljanec te knjižničarka Maja Bregović kako bi sudjelovale u projektu koji promiče čitanje iz užitka.
Večer je započela zanimljivim aktivnostima – Igra predstavljanja, Lanac suradnje, Zmaj – vitez – princeza, Igra pričljive rode, a učenice su se okušale i u pisanju, i to – nelogičnih priča! Središnji dio susreta bio je posvećen čitanju naglas iz užitka. Svaka sudionica pročitala je ulomak teksta ili pjesmu po izboru, nakon čega je uslijedio razgovor o dojmovima i emocijama koje čitanje budi. Poseban trenutak bio je virtualno povezivanje s tulumašima iz Osnovne škole Vinica i Osnovne škole „Antun Mihanović“ iz Nove Kapele, gdje su sudionice razmijenile iskustva i doživljaje ovogodišnjega Tuluma s(l)ova.
Večer je završila opuštenim druženjem i razgovorom o pročitanim knjigama, no projekt se nastavlja – sljedeći korak je čitanje naglas u lokalnoj zajednici, čime se ljubav prema knjizi i čitanju širi izvan školskih zidova.
