Projektni dan povodom Dječjeg tjedna: Empatija – ključ međuljudskih odnosa

by | lis 7, 2025 | Vijesti

Noćni čitateljski susret Tuluma s(l)ova i ove je godine održan u našoj školi. U petak, 21. studenoga u školi su se okupile učenice od šestog do osmog razreda te pedagoginja Ankica Gotić, učiteljice Davorka Gal, Anita Husnjak, Anica Kukec i Mateja Smiljanec te knjižničarka Maja Bregović kako bi sudjelovale u projektu koji promiče čitanje iz užitka.

Večer je započela zanimljivim aktivnostima – Igra predstavljanjaLanac suradnjeZmaj – vitez – princeza, Igra pričljive rode, a učenice su se okušale i u pisanju, i to – nelogičnih priča! Središnji dio susreta bio je posvećen čitanju naglas iz užitka. Svaka sudionica pročitala je ulomak teksta ili pjesmu po izboru, nakon čega je uslijedio razgovor o dojmovima i emocijama koje čitanje budi. Poseban trenutak bio je virtualno povezivanje s tulumašima iz Osnovne škole Vinica i Osnovne škole „Antun Mihanović“ iz Nove Kapele, gdje su sudionice razmijenile iskustva i doživljaje ovogodišnjega Tuluma s(l)ova.

Večer je završila opuštenim druženjem i razgovorom o pročitanim knjigama, no projekt se nastavlja – sljedeći korak je čitanje naglas u lokalnoj zajednici, čime se ljubav prema knjizi i čitanju širi izvan školskih zidova.

Povodom Dječjeg tjedna, koji se obilježava pod motom „Ljubav djeci prije svega“, u
ponedjeljak, 6. listopada, u našoj je školi održan projektni dan za učenike od 5. do 8.
razreda
Tema projektnog dana bila je „Empatija – ključ međuljudskih odnosa“.
Radionice su osmislile i vodile učiteljice Mateja i Anita na nastavi biologije i engleskog
jezika. Tijekom zajedničkog rada učenici su osvještavali vlastite osjećaje, učili ih
prepoznavati i razlikovati, te razvrstavati na pozitivne i negativne. Razgovarali su o tome
kako pružiti podršku drugima u različitim situacijama i zašto je empatija važna u
svakodnevnom životu.
Na satovima engleskog jezika učenici su ponovili riječi, fraze i kratke dijaloge koji
izražavaju osjećaje, povezujući jezične izraze s vlastitim iskustvima i znanstvenim
spoznajama o emocijama.
U radu su sudjelovali zajedno učenici 5. i 6. razreda te 7. i 8. razreda, što je dodatno
pridonijelo kvalitetnom druženju, suradnji i međusobnom razumijevanju.
Projektni dan bio je prilika da učenici nauče nešto novo o sebi i drugima te da kroz zajednički
rad pokažu da su empatija, razumijevanje i podrška temelj zdravih odnosa u školi i izvan
nje.

Skip to content