Dana 29. travnja 2025. godine održana je terenska nastavu u Zagrebu za sve učenike. Terenska nastava realizirana je u Botaničkom vrtu i šetnjom kroz povijesnu jezgru grada Zagreba. Odlaskom u Zagreb realiziran je glavni je dio projekta Građanskog odgoja i obrazovanja koji se provodio tijekom školske godine prema smjernicama UNICEF-ovog programa za razvoj vještina 21. stoljeća – UPSHIFT.

Učenici su bili vrlo aktivni u Botaničkom vrtu, vođeni zadacima čitali su informacijske ploče te su istraživali, promatrali i bilježili. Nakon Botaničkog vrta nastava je nastavljena povijesnom jezgrom koja je uključivala Gornji grad i završetak na Trgu bana Jelačića. Učenici su se u pratnji učitelja kretali uz pomoć karte grada Zagreba na kojoj su imali zadatak pronaći povijesne lokalitete i spomenike povijesne jezgre. Pratili su nazive ulica te su na karti označili smjer kretanja. Ostvareni su odgojno-obrazovni ciljevi terenske nastave poput usvajanja ekološke svijesti i razumijevanja važnosti očuvanja biljnih vrsta te upoznavanje učenika s ključnim povijesnim lokalitetima i spomenicima povijesne jezgre grada Zagreba.

Troškovi prijevoza osigurani su iz projekta kojeg je financirana Varaždinska županija u iznosu 1400,00 eura i financijske potpore Općine Klenovnika u iznosu od 100,00 eura. Ulazak u Botanički vrt bio je besplatan, a učitelji su s učenicima odradili vođenje po gradu kao i osnovne informacije o odredištu u autobusu.

Ovom prilikom zahvaljujemo svima na suradnji, a posebno Varaždinskoj županiji i Općini Klenovnik na financijskoj potpori.

U sklopu obilježavanja Tjedna školskog doručka, učenici 6. razreda naše škole
sudjelovali su u kulinarskom natjecanju Masterchef. Prije samog natjecanja održana je
pripremna radionica na kojoj su učenici učili o važnosti doručka, njegovoj ulozi kroz
povijest, što čini zdravi i uravnoteženi doručak te koje namirnice daju energiju potrebnu
za uspješno savladavanje školskih izazova.
Učenici su bili podijeljeni u četiri skupine. Svaka skupina odabrala je svog vođu – chefa,
čija je odgovornost bila prezentirati osmišljeno jelo. Njihov zadatak bio je: osmisliti,
pripremiti, atraktivno poslužiti i predstaviti zdravi doručak.
Na tanjurima se moglo pronaći zaista svega – od domaćih jaja i špeka, preko vafla i
zobenih palačinki, pa sve do smoothieja i namaza od avokada. Posebna pažnja posvećena
je tome da doručak bude prikladan i za učenike s dijabetesom.
O pobjedniku je odlučivao stručni žiri u sastavu: ravnatelj škole, učiteljica prirode Mateja
i razrednica Josipa. Kriteriji ocjenjivanja bili su jasno određeni – nutritivna vrijednost,
izgled i prezentacija te timski rad. Iako su sve ekipe pokazale iznimnu kreativnost i trud,
pobjedu je odnijela ekipa „Zagorske kuharice“ sa svojom neobičnom zdjelicom jogurta s
orašastim plodovima i svježim voćem.
Pobjednici su nagrađeni zdravim poklon paketom, a svi sudionici dobili su pohvale za
odličan rad, timski duh i maštovitost.
Osim što su učenici uživali u zajedničkom kuhanju i učenju, projekt je promicao zdrave
prehrambene navike, razvijao suradnju i odgovornost, ali i pokazao kako doručak može
biti zdrav, ukusan i zabavan.
„Doručak je najvažniji obrok u danu – on ne hrani samo tijelo, nego i energiju, osmijeh i
dobar početak svakog školskog dana.“

Skip to content