Upisi u 1. razred za školsku godinu 2024./2025. po prvi puta provodit će se elektronički, putem Nacionalnog informacijskog sustava upisa u osnovne škole.

Prijave za upis djece s utvrđenim teškoćama u razvoju su putem poveznice https://osnovne.e-upisi.hr/ od 1. veljače do 31. ožujka 2024.

Za redovan upis djece u prvi razred osnovne škole prijave će biti otvorene od 22. veljače 2024. godine. Roditelji će putem poveznice https://osnovne.e-upisi.hr/ moći prijave podnijeti do 31. ožujka 2024. godine.

 

U sustavu će roditeljima biti vidljivi opći podaci o djetetu te škola na čijoj se listi školskih obveznika dijete nalazi prema mjestu prebivališta, odnosno boravišta. Odmah po podnošenju prijave roditelji će moći odabrati mogućnosti koje im se nude u dodijeljenoj školi, primjerice izborne predmete, produženi boravak i slično. Također, imaju li za to razloge, roditelji će prilikom podnošenja prijave moći izraziti želju za upis u drugu školu od one kojoj dijete pripada prema upisnom području. 

Uz to, roditelji će od 22. veljače do 31. ožujka moći podnijeti i zahtjev za prijevremeni upis u 1. razred osnovne škole, kao i zahtjev za privremeno oslobađanje od upisa u 1. razred osnovne škole. 

S obzirom da se u sustav za elektroničke upise u osnovne škole ulazi preko portala e-Građani, roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal moraju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području koja će prijavu za upis njihovog djeteta izvršiti umjesto njih.

Za sve ostale informacije, termine testiranja u školi, liječničkih pregleda i laboratorijskih pretraga potrebno je pratiti mrežne stranice škole kojoj dijete pripada prema upisnom području. 

U sklopu obilježavanja Tjedna školskog doručka, učenici 6. razreda naše škole
sudjelovali su u kulinarskom natjecanju Masterchef. Prije samog natjecanja održana je
pripremna radionica na kojoj su učenici učili o važnosti doručka, njegovoj ulozi kroz
povijest, što čini zdravi i uravnoteženi doručak te koje namirnice daju energiju potrebnu
za uspješno savladavanje školskih izazova.
Učenici su bili podijeljeni u četiri skupine. Svaka skupina odabrala je svog vođu – chefa,
čija je odgovornost bila prezentirati osmišljeno jelo. Njihov zadatak bio je: osmisliti,
pripremiti, atraktivno poslužiti i predstaviti zdravi doručak.
Na tanjurima se moglo pronaći zaista svega – od domaćih jaja i špeka, preko vafla i
zobenih palačinki, pa sve do smoothieja i namaza od avokada. Posebna pažnja posvećena
je tome da doručak bude prikladan i za učenike s dijabetesom.
O pobjedniku je odlučivao stručni žiri u sastavu: ravnatelj škole, učiteljica prirode Mateja
i razrednica Josipa. Kriteriji ocjenjivanja bili su jasno određeni – nutritivna vrijednost,
izgled i prezentacija te timski rad. Iako su sve ekipe pokazale iznimnu kreativnost i trud,
pobjedu je odnijela ekipa „Zagorske kuharice“ sa svojom neobičnom zdjelicom jogurta s
orašastim plodovima i svježim voćem.
Pobjednici su nagrađeni zdravim poklon paketom, a svi sudionici dobili su pohvale za
odličan rad, timski duh i maštovitost.
Osim što su učenici uživali u zajedničkom kuhanju i učenju, projekt je promicao zdrave
prehrambene navike, razvijao suradnju i odgovornost, ali i pokazao kako doručak može
biti zdrav, ukusan i zabavan.
„Doručak je najvažniji obrok u danu – on ne hrani samo tijelo, nego i energiju, osmijeh i
dobar početak svakog školskog dana.“

Skip to content