preskoči na sadržaj
vijesti

Kriteriji ocjenjvanja u nastavi kemije

ocjena

Usvojenost obrazovnih sadržaja u kemiji

nedovoljan (1)

Učeni(k)ca ne razumije nastavni sadržaj i nije ga u stanju samostalno reproducirati. Na pitanja ne odgovara ili odgovara nejasno. Osnovne formule i kemijsku simboliku ne poznaje i ne može samostalno rješavati jednostavne zadatke.

 

dovoljan (2)

Učeni(k)ca prepoznaje i reproducira osnovne pojmove. Razumije sadržaj, ali ga ne zna primijeniti niti obrazložiti koristeći zadane primjere. Poznaje osnovne formule i kemijsku simboliku, ali često griješi prilikom samostalnog rješavanja jednostavnih zadataka. Iznošenje  gradiva je površno i nesigurno.

dobar (3)

Učeni(k)ca reproducira i prepoznaje osnovne pojmove. Razumije sadržaj, ali je površan u njegovoj primjeni. Sadržaj može obrazložiti koristeći zadane primjere, ali uz pomoć nastavnika. Poznaje osnovne formule i kemijsku simboliku, samostalno rješava jednostavne zadatke. Ponekad griješi prilikom samostalnog rješavanja složenijih zadataka.

vrlo dobar (4)

Reproducira i razumije obrađeni nastavni sadržaj. Poznaje osnovne pojmove, nadograđuje stečena znanja. Sadržaj obrazlaže uglavnom samostalno, koristi zadane primjere i samostalno rješava probleme i zadatke. Poznaje kemijsku simboliku, povezuje zadane podatke. Uz malu pomoć nastavnika povezuje sadržaje s drugim nastavnim predmetima. Pomalo nesiguran u odgovoru.

odličan (5)

Reproducira, razumije, nadograđuje stečena znanja. Samostalno obrazlaže sadržaj navodeći i vlastite primjere, rješava i složene probleme i zadatke. Poznaje kemijsku simboliku, korelira stečena znanja sa sadržajima drugih predmeta. Može prenositi svoja znanja drugima te je siguran i jasan u izlaganju nastavnog sadržaja.

ocjena

ocjenjivanje praktičnih radova u kemiji

 

nedovoljan (1)

  • Učenik odbija izvođenje pokusa
  • Ne sudjeluje u radu grupe pri izvođenju pokusa
  • Ne piše bilješke
  • Ne zna usmeno prezentirati rezultate pokusa

 

dovoljan (2)

  • savladao tehniku lab. rada           
  • površan u provođenju mjera opreza
  • ponekad zanemaruje naputke učitelja
  • bilješke nepotpune, crteži neopisani
  • nije samostalan
  • poticaj djeluje privremeno
  • rado posluša savijet, ali ga se dosljedno ne drži

 

dobar (3)

  • treba poticati razvoj interesa
  • savladao tehnike lab. rada
  •  ponekad previdi mjere opreza

 

  • radi po naputku
  • nije samostalan, oslanja se na pomoć drugih
  • teže povezuje rezultate opažanja s praktičnim radom

vrlo dobar (4)

  • ponekad potrebna pomoć za izvođenje zaključkana temelju pokusa
  • radi po naputku učitelja

 

  • savladao tehnike lab. rada i osnovne mjere opreza
  • bilješke točne (dopunjava ih)
  • poštiva dogovor, razvijena sposobnost komunikacije

 

odličan (5)

  • u cjelosti savladao tehniku lab. rada i  mjere opreza
  • samostalan, brz, spretan
  • izvodi zaključke na osnovi pokusa
  • bilješke točne, sažete, crteži uredni, opisani, uporabljuje boje

 

  • aktivan i pozitivan stav prema očuvanju okoliša i šk. imovine
  • pridonosi učinkovitom radu u grupi i u paru
  • objektivan u vrednovanju tuđega i samovrednovanju osobnog rada
  • razvijena sposobnost komunikacije,uvažava tuđe   mišljenje
     

 

  :: opširnije :: 


objavio: KARMELKA CAR  datum: 12. 10. 2015. 12:21

Nova školska godina u sedmom razredu počela sa crnom mambom

  :: opširnije :: 


objavio: KARMELKA CAR  datum: 28. 9. 2015. 10:02
 


 

 Dragi moji sedmaši ,evo zašto je potrebno učiti kemijusmiley

Kemija – naš život, naša budućnostenlightened

Jedva da ikad mislimo o tome koliko kemijski pronalasci i inovacije određuju naš svakodnevni život:

dostignuća kemije određuju kvalitetu i količinu hrane koju imamo i različite načine transportiranja;

 toplina našeg doma i brzina oporavka od bolesti također ovise o dostignućima kemijskih istraživanja i razvoja.

 Kemija također polaže temelje našeg budućeg života osiguravajući nam alternativna,

dugoročna rješenja za gospodarenje energijom,

zaštitu okoliša i zaštitu našeg planeta

 

 Otkrij više o nekim današnjim i sutrašnjim inovacijama i ekološki prikladnim inicijativama!

Nadam se da smo do sada naučili da je:Kemija je eksperimentna prirodna znanost koja proučava građu svojstva i promjene tvari.

U kemiji služimo se pokusom ili eksperimentom.

Kemisko posuđe služi za izvođenje pokusa i čuvanje kemikalija.

Izrađuje se od stakla i porculana

 Pri pračenju pokusa koristimo se osjetilima ili mjernim instrumentima.

Kada izvodimo pokus moramo dobro pročitati upute i pridržavati se mjera opreza.

Svoje znanje možete proširiti rješavanjem zanimljivih kvizova na stranicama : eduvizija.hr

takođe je zanimljiva stranica

E-škola kemije - stranica s mnoštvom tekstova i informacija vezanih uz kemiju te namijenjenih učenicima osnovnih i srednjih škola

 

 

 

 

 

 

                 

             

     

        

 

     

    

                 

 

 

 

 

 

 

Pitanja za vježbanje obrađenih nastavnih sadržaja potražite u priloženim dokumentima.

 

Dokumenti
Lista linkova je prazna

E-dnevnik za učenike i roditelje


Korisni linkovi
Školstvo

Novosti


Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 9. 2010.

Ukupno: 277048
Ovaj mjesec: 2133
Ovaj tjedan: 3
Danas: 3

Tražilica



DUZS




preskoči na navigaciju