preskoči na sadržaj
vijesti

IZVANUČIONIČKA NASTAVA PRIRODE I HRVATSKOG JEZIKA ŠESTOG RAZREDA

Učenici šestog razreda su u petak 6.5.2016 odradili sat prirode i hrvatskog jezika

kao izvanučionički oblik nastave  posjetom ribnjaku.

CIlj nastave je bio ponoviti obrađene nastavne sadržaje. Ponoviti prilagodbe biljaka i životinja u vodama stajaćicama.Poticati učenike na usmeno izražavanje,obogatiti učenički riječnik, poštivati govorne vrednote,izražavati vlastito mišljenje.

                     

 

 

 

  :: opširnije :: 


objavio: KARMELKA CAR  datum: 9. 5. 2016. 07:23

Kriteriji ocjenjvanja u nastavi prirode

ocjena

Usvojenost obrazovnih sadržaja u Prirodi i Biologiji

nedovoljan (1)

Učeni(k)ca ne razumije nastavni sadržaj i nije ga u stanju samostalno reproducirati. Na pitanja ne odgovara ili odgovara nejasno. Osnovne pojmove iz gradiva ne poznaje. Ne može samostalno rješavati jednostavne zadatke. Učeni(k)ca odbija suradnju.

 

dovoljan (2)

Učeni(k)ca prepoznaje i reproducira osnovne pojmove. Može     imenovati, nabrojiti, definirati ili opisati traženi pojam iz gradiva. Razumije sadržaj, ali ga ne zna primijeniti niti obrazložiti koristeći zadane primjere.  Često griješi prilikom samostalnog rješavanja jednostavnih zadataka. Iznošenje  gradiva je površno i nesigurno.

dobar (3)

Učeni(k)ca reproducira i prepoznaje osnovne pojmove. Razumije sadržaj, ali je površan u njegovoj primjeni. Uz pomoć učitelja učeni(k)ca može prepoznati, izdvojiti, izraziti, oblikovati i objasniti sadržaj gradiva. Samostalno rješava jednostavne zadatke. Ponekad griješi prilikom samostalnog rješavanja složenijih zadataka.

 

vrlo dobar (4)

Reproducira i razumije obrađeni nastavni sadržaj. Poznaje osnovne pojmove, može povezati, dopuniti, prilagoditi, razvrstati tražene činjenice. Nadograđuje stečena znanja. Sadržaj obrazlaže uglavnom samostalno, koristi zadane primjere i samostalno rješava probleme i zadatke. Uz malu pomoć nastavnika povezuje sadržaje s drugim nastavnim predmetima. Pomalo nesiguran u odgovoru.

odličan (5)

Reproducira, razumije, nadograđuje stečena znanja. Samostalno obrazlaže sadržaj navodeći i vlastite primjere, rješava i složene probleme i zadatke. Postavlja efikasna pitanja za raspravu o problemu. Može predvidjeti i pretpostaviti rješenja problema. Prikuplja podatke iz različitih izvora znanja. Koristi primjerene analitičke i sintetičke metode za rješavanje problema. Korelira stečena znanja sa sadržajima drugih predmeta. Može prenositi svoja znanja drugima te je siguran i jasan u izlaganju nastavnog sadržaja.

ocjena

Ocjenjivanje praktičnih radova u prirodi i biologiji

 

nedovoljan (1)

  • Ne sudjeluje u radu
  • Ne piše bilješke
  • Ne zna usmeno prezentirati rezultate vježbe
  • Odbija suradnju

 

dovoljan (2)

  • savladao tehniku rada mikroskopom i drugim priborom          
  • površan u provođenju mjera opreza
  • ponekad zanemaruje naputke učitelja
  • bilješke nepotpune, crteži neopisani
  • nije samostalan
  • poticaj djeluje privremeno
  • rado posluša savjet, ali ga se dosljedno ne drži

 

dobar (3)

  • treba poticati razvoj interesa
  • savladao tehnike rada
  •  ponekad previdi mjere opreza

 

  • radi po naputku
  • nije samostalan, oslanja se na pomoć drugih
  • teže povezuje rezultate opažanja s praktičnim radom

vrlo dobar (4)

  • ponekad potrebna pomoć za izvođenje zaključka na temelju dobivenih rezultata
  • radi po naputku učitelja

 

  • savladao tehnike rada i osnovne mjere opreza
  • bilješke točne (dopunjava ih)
  • poštuje dogovor, razvijena sposobnost komunikacije

 

odličan (5)

  • u cijelosti savladao tehniku rada i  mjere opreza
  • samostalan, brz, spretan
  • izvodi zaključke na osnovi rezultata rada
  • bilješke točne, sažete, crteži uredni, opisani, uporabljuje boje

 

  • aktivan i pozitivan stav prema očuvanju okoliša, školske i osobne imovine
  • pridonosi učinkovitom radu u grupi i u paru
  • objektivan u vrednovanju tuđega i samovrednovanju osobnog rada
  • razvijena sposobnost komunikacije, uvažava tuđe mišljenje
     

 

 

  :: opširnije :: 


objavio: KARMELKA CAR  datum: 12. 10. 2015. 12:07

OBAVIJEST ZA RODITELJE ŠESTOG RAZREDA

INDIVIDUALNI   RAZGOVORI   ZA  RODITELJE

UJUTRO:

UTORAK-  OD 10 SATI  DO 10 SATI  I 45 MINUTA

POPODNE:

SVAKA  ZADNJA   SRIJEDA  U  MJESECU:

OD 16 SATI I 30 MINUTA DO 17 SATI  I 15 MINUTA.

  :: opširnije :: 


objavio: KARMELKA CAR  datum: 15. 9. 2015. 09:33

TERENSKA NASTAVA ŠESTOG RAZREDA-KONTINENTALNA LISTOPADNA ŠUMA

  :: opširnije :: 


objavio: KARMELKA CAR  datum: 21. 10. 2014. 11:17
 


 

 

 

Pravilna prehrana

Dragi učenici i roditelji petog razreda 

ovdje možete naći zanimljve podatke o pravilnoj prehrani .

Dokumenti
Lista linkova je prazna

E-dnevnik za učenike i roditelje


Korisni linkovi
Školstvo

Novosti


Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 9. 2010.

Ukupno: 277048
Ovaj mjesec: 2133
Ovaj tjedan: 3
Danas: 3

Tražilica



DUZS




preskoči na navigaciju